Columns van Jaap Haasnoot in de Katwijksche Post

Feiten en meningen over zaken die van belang zijn in Groot Katwijk

24 januari 2013

Dienstmededeling


Het is de bedoeling dat de tweewekelijkse columns die op donderdag in de Katwijksche Post verschijnen alhier op vrijdagavond worden gepost. Daarna is er gelegenheid om te reageren, hetzij via deze blog of anders via het e-mailadres jaaphaasnoot1@gmail.com. Dat cijfertje kan ik ook niets aan doen. U weet hoe dat  werkt. Er is een andere sukkel die dezelfde naam heeft en die is me voor geweest. Ik ben nu eenmaal een laatbloeier. Ik moet nog even wat sleutelen aan de vormgeving van deze pagina maar tijdens de verbouwing kan hier gewoon gepubliceerd worden.

In de periode van twee weken tussen twee columns kan er dus naar hartenlust interactief ge(re)ageerd worden. Vervolgens kan dat in de tussentijd weer aanleiding vormen om aanvullende of nieuwsbrekende berichten te plaatsen om zaken uit te diepen, te nuanceren of gewoon om bepaalde mensen of groeperingen op de kast te krijgen. Ik zal proberen om in de teksten de lol er een beetje in te houden want de klant wil ook wat. We zullen zien wat er van terecht komt. Vanwege mijn liberale instelling zullen wat mij betreft ook andersdenkenden de ruimte krijgen. Ik zal dus in voorkomende gevallen in de tussentijdse berichten (niet te lange) ingezonden citaten van derden opnemen, figuren die ik dan vervolgens weer bij de enkels afhak of de hemel in prijs. Mijn opstelling hangt natuurlijk ook deels af van de donatie die men aan deze ultramoderne blog heeft gedaan. Hatemail en zo, dat doen we niet in Kattuk. It giet oan, de teelt is begonnen, zet 'm op witte muizen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten